آسانسور تاچلس touchless elevator

 پنل های بدون تماس (تاچلس)

 

همه گیری ویروس کرونا چالش های جدیدی را ایجاد کرده است که مشاغل باید  به آن فائق آیند.

برای بازگشایی مجدد کارها و ادامه ی کار و زندگی موفقیت آمیز باید اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از شیوع صورت گیرد. محدود کردن نیاز به تماس با سطوح تاسیسات می تواند به ایمنی کارکنان، ساکنان و یا بازدیدکنندگان کمک کند. در ساختمان های چند طبقه راه حل های بدون تماس در آسانسور برای حفظ سلامت عمومی ظروری است.

 

چگونه آسانسورهای بدون تماس (تاچلس) چالش های کووید۱۹ را برطرف کرد؟

اگرچه ویروس کووید۱۹ از طریق ارتباط نزدیک با شخص آلوده پخش می شود ولی همچنان در رابطه با سطوح آلوده شده نگرانی وجود دارد. ضدعفونی مکرر دکمه های آسانسور می تواند برخی از نگرانی ها را برطرف کند اما نمی تواند خطر را به طور کامل از بین ببرد. راه حل های آسانسورهای بدون تماس به افراد این امکان را می دهد تا مقصد آسانسور خود را بدون لمس دکمه های داخل کابین انتخاب کرده و احتمال مواجهه با ویروس را داخل کابین تا حد زیادی کاهش می یابد.

 

مزایای اجرای آسانسور بدون تماس (تاچلس)

آسانسورهای بدون لمس دارای مزایای مالی و عملی برای مشاغل بازگشایی شده در طول همه گیری COVID-19 هستند. راه حل های دکمه های بدون لمس علاوه بر جلوگیری از شیوع بیماری ، چالش های تجاری را نیز حل می کند:

 

کاهش هزینه های نظافت: با آسانسور بدون تماس ، می توانید تعداد دفعاتی که کارکنان باید کابین آسانسور را در روز ضدعفونی کنند ، کاهش داده و هزینه نظافت را کاهش دهد.

جابجایی موثر ترافیک: سیستم های کنترل آسانسور بدون لمس مهمانان را در هر سفر به کابین مناسب هدایت می کند و مردم را تا آنجا که ممکن است به مقصد خود می رسانند.

بهبود امنیت کف: راه حل های فشاری بدون لمس به طور یکپارچه با سیستم های کنترل دسترسی ادغام می شوند ، بنابراین می توانید دسترسی به طبقه را فقط برای پرسنل مجاز و ضروری محدود کنید.

راه حل های بدون لمس حتی پس از گذر از بحران بهداشتی فعلی همچنان به ارائه مزایای خود ادامه می دهند. پیاده سازی فناوری آسانسور بدون لمس در حال حاضر به جلوگیری از شیوع بیماری های روزمره در آینده کمک می کند و تجربه بازدیدکنندگان بدون اصطکاک را در سراسر مرکز شما تسهیل می کند.

 

#پنل ضد کرونا #پنل تاچلس #پنل آسانسور #شستی آسانسور #شستی طبقه #کلید تاچلس #کلید بدون تماس #پنل بدون تماس #کووید۱۹ #کرونا

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها