دستگاه کنترل دسترسی VAX203

 

سیستم کنترل دسترسی(محدود سازی آسانسور یا اکسسوری)

 

مبتنی بر تکنولوژی بازشناسایی رادیویی یا به اختصار RFID می باشد. سیستم های مبتنی برRFID سامانه های شناسایی بیسیمی هستند که قادر به تبادل داده ها با برقراری ارتباط بین تگ با یک دستگاه خواننده READER می باشد. این ارتباط از طریق سیگنال الکترونیکی و الکترومغناطیسی برقرار شده که برای شناسایی نیازی به ارتباط تماسی ندارند. امروزه با به کارگیری این تکنولوژی در پنل های شستی آسانسور دیگرنیازی به سوئیچ آلفا یا به عبارتی قفل و کلیدهای منسوخ قدیمی برای کنترل تردد آسانسورها نمی باشد.

شرکت مدیا با استفاده از این تکنولوژی سیستم های مختلف به روز و مدرنی طراحی و تولید کرده که سطوح مختلفی از مدیریت روی ترددها را در آسانسور با اهداف زیر فراهم می آورد:

  1. افزایش امنیت ساختمان

  2. مدیریت دسترسی افراد به طبقات

  3. جلوگیری از استهلاک بی مورد آسانسور

از مهمترین ویژگی های VAX203 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. علاوه بر شناسایی با کارت یا جاسوئیچی ، می توان با وارد کردن یک رمز ۴ رقمی تعریف شده روی کیبرد تاچ آن ، امکان آزاد نمودن دسترسی را ایجاد کرد. این مزیت باعث می شود در صورت همراه نداشتن کارت یا تگ در صورت اطلاع از رمز به طبقات محدود شده ، امکان دسترسی داشت.
  2. این دستگاه به تنهایی قابلیت مد مهمان” BY PASS “را نداشته و در صورت محدود کردن طبقات با این دستگاه تنها تکنسین آسانسور می تواند طبقات را به حالت دسترسی آزاد برگرداند ولی با استفاده از یک سوئیچ RUN-Stop یا Remote Controlمی توان قابلیت مد میهمان را برای آن ایجاد کرد.

شستی های آسانسور تولیدی مدیـــا MEDIA

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها