نکات استفاده از آینه در کابین آسانسور ها

فضای داخلی آسانسور می‌تواند تقریبا از هر ماده ضد آتش و سبک ساخته شود که با محدودیت‌های اندازه و وزن سازگار بوده و محیط زیبایی را ایجاد کند

انتخاب بهترین عناصر برای فضای داخلی آسانسور به شما کمک می‌کند تا جلوه‌ای که می‌خواهید را به دست آورید و کارآیی مورد نیاز شما را تامین کند. آماده طراحی یک فضای داخلی نفس گیر هستید که کاربران بی شماری را تحت تأثیر قرار دهد؟ از این راهنمایی‌ها کمک بگیرید تا بتوانید از موادی استفاده کنید که به طراحی شما زندگی ببخشند.

استفاده از شیشه‌های جدید در فضای داخلی آسانسور

کابین‌های آسانسور سبک‌تر، ظریف‌تر و کارآمدتر شده‌اند. مواد باید با نوآوری هماهنگ باشند، در حالی که وزن کمتری دارند. شیشه‌های استاندارد معماری دارای وزن ۲،۸۷۵ پوند در هر فوت مربع هستند.

از سوی دیگر، شیشه‌های نازک و فوق سبک ، تنها در حدود ۰.۷۵۰ پوند در هر فوت مربع وزن دارند. این ۳.۸ برابر سبک‌تر است که به معماران اجازه می‌دهد که به راحتی مقررات مربوط به وزن آسانسور را رعایت کنند. در عین حال، شیشه‌های جدید دارای دوام بالا و عملکرد عالی هستند و دیرتر نیاز به  تعمیر و نگهداری آسانسور  خواهید داشت.

اما عملکرد فقط نقطه آغاز است. بر خلاف شیشه‌های استاندارد، که دارای رنگ‌های بنفش، آبی یا سبز هستند، شیشته های جدید از نظر اپتیکی روشن هستند. معماران، طراحان، و صاحبان می‌توانند رنگ‌های روشن و با نشاطی را مورد استفاده قرار دهند. تطبیق رنگ، یک چالش رایج و آسان است. حتی مهندسان معماری داخلی، که به طور معمول سخت پسند هستند، اذعان دارند که دقت و رنگ این شیشه‌ها مثال زدنی است.

به جای قرار دادن آینه در همه دیوارها، در یک دیوار استفاده کنید

یک مرز بین راحتی و شیک بودن وجود دارد. بسیاری از طراحان در طراحی آسانسور خود برای کمک به کاربران و ایجاد فضای بزرگ‌تر و روشن‌تر از آینه‌ها استفاده می‌کنند. اما استفاده از آینه در بیش از یک دیوار این مرز را به هم می‌ریزد.

به این دلیل، آینه‌ها را به طور کامل فراموش کنید و برای یک تصویر یا لوگوی سفارشی برای تکمیل طراحی خود استفاده کنید.

در حالی که فضای داخلی آسانسور می‌تواند تقریبا از هر ماده ضد آتش ساخته شود که با محدودیت‌های اندازه و وزن سازگار باشد،

یکی از اجزاء مورد استفاده در ساختمان شما آسانسور خواهد بود. هزاران نفر از آن استفاده خواهند کرد و آنها هنگامی که در کابین منتظر هستند تا به طبقه مورد نظر خود برسند، کاری به جز نگاه کردن به بخش‌های مختلف داخل آن را ندارند. از طرح‌های متفکرانه و هوشمندانه در فضای داخلی کابین استفاده کنید که افراد را شگفت زده کند و در عین حال کاملا کاربردی باشد. برای انتخاب طرح‌های متنوع، شما می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

منبع:padraliftco

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها