بهترین ابعاد آسانسور

چه ابعاد آسانسوری برای کسب و کار شما بهتر کار می کند
آسانسورها یک وسیله راحتی روزانه هستند و می توانند کارایی و راحتی را در کسب و کار شما ارتقا دهند. مهمترین بخش فرآیند نصب آسانسور، تعیین و رعایت ابعاد آسانسور است. با این حال، دانستن اندازه‌گیری‌هایی که برای نصب آسانسور لازم است، می‌تواند کاری دلهره‌آور و چالش برانگیز باشد. برای اطمینان از داشتن فضای مورد نیاز برای نصب یک آسانسور تجاری و اینکه به اندازه کافی بزرگ است تا نیازهای شما را برآورده کند، باید تعیین کنید که چه ابعادی آسانسور برای کسب و کار شما مناسب تر است.

مقررات و اندازه گیری های اجباری را بدانید

قبل از اینکه بتوانید دقیقاً تصمیم بگیرید که کدام ابعاد آسانسور برای کسب و کار شما بهترین است، ابتدا باید حداقل اندازه گیری های مجاز برای آسانسورهای تجاری را بدانید.

اطمینان حاصل کنید که در مورد کلیه مقررات و اندازه گیری های الزامی برای آسانسورهای تجاری آگاه هستید و به آنها پایبند هستید. طبق دستورات ADA، آسانسورها باید با کمترین تلاش برای بازدیدکنندگان در یک فضای عمومی قابل دسترسی باشند. اگر قصد نصب آسانسور را در یک گوشه یا منطقه تنگ دارید، ممکن است استانداردهای دسترسی را رعایت نکند. اطمینان حاصل کنید که آسانسور شما در فضایی به اندازه کافی بزرگ نصب شده است تا این دستورات را در خود جای دهد و برای همه بازدیدکنندگان و شرکای کسب و کار شما راحت باشد.

در مطالب گذشته به بررسی ابعاد استاندارد از منظر استانداردها و آیین نامه های ملی در ایران پرداخته شد اما آنچه در این مطب به آن اشاره می شود از منظر استانداردهای معتبر بین المللی می باشد:

 تمامی آسانسورهای تجاری باید دارای عمق کابین حداقل ۵۱ اینچ و عرض کابین حداقل ۶۸ اینچ باشند. با این حال، اگر آسانسور شما دارای درهای باز وسط است، عرض کابین آسانسور شما باید حداقل ۸۰ اینچ باشد. ابعاد داخلی کابین آسانسور شما باید بین ۵-۸ اینچ در ۴/۳، و ۵-۸ اینچ در ۷/۱۱ اینچ باشد. با این حال، این اندازه‌گیری‌ها به تنهایی برای کابین آسانسور انجام می‌شود، و شما باید اندازه شفت را نیز در نظر بگیرید، که حتی از ابعاد کابین نیز دورتر است. باید اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای نصب کابین آسانسور و چاه آسانسور و مکانیسم‌های مربوطه دارید.

دانستن حداقل فضای مورد نیاز برای نصب آسانسور تجاری به شما کمک می کند تا تعیین کنید که کجا می توانید آسانسور خود را در کسب و کار خود نصب کنید.

https://mediaelevatorpanel.ir/%d8%b6%d9%88%d8%a7%d8%a8%d8%b7-%d9%88-%d9%85%d9%82%d8%b1%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%a7%d8%a8%d8%b9%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%a2%d8%b3%d8%a7%d9%86%d8%b3%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d9%87/

 

نیازهای تجاری خود را در نظر بگیرید

بعد از اینکه مشخص کردید که فضایی برای نصب آسانسوری دارید که به تمام دستورات پایبند است، می توانید تصمیم بگیرید که کدام ابعاد آسانسور برای استفاده خاص شما بهترین کارایی را دارد. در نظر بگیرید که کسب و کار شما روزانه چه تعداد بازدیدکننده دارد و چه تعداد از یک آسانسور در هر زمان معین استفاده خواهند کرد. اگر تجارت شما ترافیک حضوری زیادی را تجربه نمی کند، می توانید آسانسوری را انتخاب کنید که نزدیک به حداقل اندازه باشد. با این حال، اگر آسانسور شما مسافران زیادی را می بیند، می خواهید ابعاد آسانسور خود را به حداکثر برسانید تا مطمئن شوید که با خیال راحت همه بازدیدکنندگان شما را در خود جای می دهد.

تعیین ابعاد ایده آل آسانسور با اطمینان به کاهش استرس، جریمه ها و تاخیرهای نصب مرتبط با نصب آسانسور تجاری شما کمک می کند. در نظر گرفتن این موارد به شما کمک می‌کند تا با نصب آسانسوری که تمام نیازهای کسب‌وکار شما را برآورده می‌کند و مطابق مقررات است.

 

https://mediaelevatorpanel.ir/%d8%b6%d9%88%d8%a7%d8%a8%d8%b7-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%85%d8%b9%d9%85%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d8%a8%d8%b9%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%a2%d8%b3%d8%a7%d9%86%d8%b3%d9%88%d8%b1/

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *