پنل آسانسور، دکمه آسانسور، دکوراسیون آسانسور، دکوراسیون داخلی، معماری لابی آسانسور، ایده طراحی آسانسور

تبلیغات روی LCD آسانسور

آیا می توانید روی صفحه نمایش LCD آسانسور تبلیغ کنید؟
نصب نمایشگرهای LCD با جایگزینی نمایشگرهای ماتریس نقطه ای (dot matrix displays) سنتی بسیار محبوب تر و زیباتر می شوند. با گسترش استفاده از نمایشگرهای LCD، به وضوح یک مزیت بصری بهبود یافته وجود دارد زیرا می توانید محتوای گرافیکی غنی تری را نمایش دهید، اما فرصتی برای تبلیغات روی صفحه نمایش نیز وجود دارد.

چرا روی صفحه نمایش ال سی دی آسانسور تبلیغات می کنیم؟
نمایشگرهای آسانسور عموماً در ساختمان‌هایی قرار می‌گیرند که به راحتی می‌توان میانگین جمعیتی را تعیین کرد، بنابراین مکانی ایده‌آل برای ارائه تبلیغات و برنامه‌های هدفمند است که برای بینندگان جذاب باشد. شرکت های ساخت و ساز و املاک و صاحبان ساختمان در حال حاضر شبکه های صفحه نمایش خود را نصب می کنند که بسترهای ارتباطی و تبلیغاتی قدرتمندی را برای ساکنین خود ایجاد می کند. تبلیغات در آسانسورها به شما این امکان را می دهد که با مخاطبان و بازدیدکنندگان در هنگام گردش در ساختمان ارتباط برقرار کنید و بنابراین راهی ایده آل برای جلب توجه مردم و ارائه ارتباطات هدفمند است.

انتشار ترکیبی از تبلیغات و اطلاعاتی که به مسافران آسانسور مربوط می شود، عملکرد بهتری دارد  به عنوان مثال، اطلاعات مربوط اداره، سازمان و شرکت ، اخبار زنده، آب و هوا و ورزش. صاحبان ساختمان ها همچنین از تابلوهای دیجیتال به عنوان وسیله ای برای بهبود فضاهای ساختمانی مشترک مانند محل انتظار آسانسور و لابی ورودی استفاده می کنند.

پنل آسانسور، دکمه آسانسور، دکوراسیون آسانسور، دکوراسیون داخلی، معماری لابی آسانسور، ایده طراحی آسانسور

اولین پذیرندگان با استفاده از رسانه در نمایشگرهای LCD آسانسور چه کسانی هستند؟
تبلیغات روی صفحه‌های آسانسور بسیار محبوب‌تر می‌شود، چند مدل کسب‌وکار مختلف توسط شرکت‌های تبلیغاتی اتخاذ شده است که یکی از آنها مبتنی بر نصب یارانه‌ای یا رایگان صفحه نمایش برای مالک ساختمان است و دیگری شامل ارائه جریان درآمد مستمر به مالک ساختمان از تبلیغات قرار داده شده در ساختمان است. صفحه نمایش مدل اتخاذ شده وابسته به شرکت رسانه دیجیتالی است که تبلیغات را اجرا می کند و در حال حاضر مشخص نیست که پذیرفته شده ترین رویکرد کدام است.

تبلیغات در صفحه نمایش آسانسور روند رو به رشدی است و در اجرای آن پیشرفته تر و ظریف تر می شود

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها