رونمایی نسل جدید از آسانسور توسط OTIS

Otis از نسل جدید پلتفرم‌های آسانسور دیجیتالی خود رونمایی کرد
آسانسور Gen3 مزایای داخلی اینترنت اشیا را به فناوری تسمه مسطح سیستم پرفروش Gen2 Otis اضافه می کند.

آسانسور Gen360 معماری الکترونیکی جدیدی را با طراحی مجدد، ایمنی، خدمات، تجربه و پشتیبانی معرفی می کند.

– پلتفرم دیجیتال Otis ONE IoT اطلاعات وضعیت بلادرنگ، ارتباطات فعال، بینش های پیش بینی و خدمات از راه دور را ارائه می دهد.
شرکت Otis Worldwide Corp. (NYSE: OTIS)، شرکتی که به ایجاد شهر عمودی کمک کرد و نحوه زندگی و کار ما را متحول کرد، امروز نسل جدیدی از آسانسورهای بومی دیجیتالی را معرفی کرد – ایجاد شده برای دادن آزادی به افراد برای اتصال و شکوفایی در ارتفاع بلندتر. دنیای سریع تر و هوشمندتر Otis پلتفرم‌های آسانسور دیجیتال Otis Gen3™ و Gen360™ را در جریان خوش آمدید به فردا، یک رویداد مجازی جهانی با مشتریان، همکاران و بسیاری از سهامداران صنعت از بیش از ۱۰۰ کشور، معرفی می‌کند.

این پلت‌فرم‌های تحرک عمودی جدید که برای برآورده کردن نیازهای فعلی و انتظارات آینده دنیایی که به طور فزاینده‌ای متصل است، طراحی شده‌اند، سیستم‌های هوشمند و متصلی هستند که تصور می‌کنند آسانسورها برای مسافران و مشتریان – از معماران و توسعه‌دهندگان گرفته تا مالکان ساختمان‌ها و مدیران تسهیلات – چه چیزی می‌توانند باشند. با تکیه بر طراحی اثبات شده و فناوری تسمه مسطح پرفروش‌ترین خانواده آسانسورهای Gen2® Otis – هر دو پلت فرم سواری نرم و بی‌صدا، ایمنی، دوام و کارایی انرژی را ارائه می‌دهند.

پلتفرم دیجیتال Otis ONE™ IoT  اطلاعات مرتبطی را ارائه می دهد که این آسانسورها را تعریف می کند. پلتفرم Otis ONE با جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از داده‌ها از حسگرهای هوشمند آسانسور، می‌تواند اطلاعات عملکرد در زمان واقعی، ارتباطات فعال و بینش‌های پیش‌بینی‌کننده را ارائه دهد. فناوری Otis ONE همچنین حل بسیاری از مشکلات را از راه دور و ایمن ممکن می سازد. و با APIهای مبتنی بر ابر (رابط برنامه‌نویسی کاربردی)، هر دو پلتفرم به راحتی با سایر سیستم‌های ساختمان هوشمند ادغام می‌شوند تا ارزش افزوده‌ای را برای مدیران تسهیلات و مسافران ایجاد کنند.

جودی مارکس، رئیس و مدیر عامل Otis، گفت: “آسانسور متصل آینده مشترک ما و چشم انداز ما برای سفر شهری بدون درز را نشان می دهد.” “این برای مشتریان ما با زمان به کارگیری تجهیزات بیشتر ارزش ایجاد می کند. بهره وری تیم های ما را افزایش می دهد و در قلب اکوسیستم هر ساختمان هوشمند وجود دارد.”

آسانسور Gen3: سکویی برای دستیابی به آنچه ناممکن بود

آسانسور Gen3 یک پلت فرم آسانسور جدید و بومی دیجیتال است که طراحی اثبات شده آسانسور Gen2 را با اتصال پلت فرم دیجیتال Otis ONE IoT ترکیب می کند. Otis ONE سلامت و عملکرد تجهیزات را در زمان واقعی، ۲۴/۷ نظارت می کند. اطلاعات جمع آوری و تجزیه و تحلیل می شود و بلافاصله با شفافیت کامل در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

مشتریان Otis و متخصصان حوزه که به واحدهای خود خدمات می دهند، در کل مجموعه خود و نحوه عملکرد آن دیده می شوند. از طریق اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی، پلتفرم دیجیتال Otis ONE IoT به متخصصان خدمات این امکان را می‌دهد که فعال باشند، مشکلات بالقوه را شناسایی کرده و آنها را اغلب از راه دور، قبل از ایجاد وقفه در سرویس، برطرف کنند.

آسانسور Gen3 با صفحه‌نمایش Otis eView™ در کابین موجود است که اطلاعات سرگرمی را برای مسافران پخش می‌کند و آنها را در مواقع اضطراری از طریق چت ویدیویی با مرکز پشتیبانی مشتری OTISLINE® متصل می‌کند. مسافران می‌توانند با آسانسور تماس بگیرند و مقصدی را از تلفن هوشمند خود ثبت کنند – و نیازی به فشار دادن دکمه‌های تماس را از بین می‌برند، زیرا از قبل برای همگام‌سازی با برنامه Otis eCall™ برنامه‌ریزی شده است. با در نظر گرفتن سلامت و رفاه مسافران، تصفیه‌کننده هوای کابین Otis و همچنین طیف وسیعی از فناوری‌های صدا و حرکت نیز در دسترس هستند.

با استفاده از فناوری API مبتنی بر فضای ابری، Otis می‌تواند فناوری خود را با نرم‌افزارهای مدیریت ساختمان، برنامه‌های مستاجر و حتی ربات‌های مستقل ادغام کند تا ساختمان‌ها را کارآمدتر کند. و با تغییر نیازها و ظهور ویژگی های جدید، پلت فرم متصل امکان افزودن یکپارچه فناوری ها و قابلیت های آینده را فراهم می کند.

مطابق با تعهد Otis به پایداری، آسانسور Gen3 شامل درایو Otis ReGen™، روشنایی LED و حالت خواب است تا به کاهش مصرف انرژی و ردپای کربن آسانسور کمک کند. زیبایی شناسی پیچیده با طیف وسیعی از گزینه ها، انتخاب های سبک جدید و متنوعی را برای سفارشی سازی و ایجاد فضایی مدرن و راحت برای مسافران ارائه می دهد.

آسانسور Gen360: آسانسور بازسازی شده نسل قبلی خود

آسانسور Gen360 شامل تمام ویژگی های آسانسور Gen3 است که بر اساس یک معماری الکترونیکی کاملاً جدید ساخته شده است که استانداردهای جدیدی را برای یک تجربه آسانسور دیجیتال فعال تعیین می کند. فن آوری های پیشرفته آن طراحی، ایمنی، خدمات، تجربه و پشتیبانی را افزایش می دهد.

با آسانسور Gen360، معماران می توانند ساختمان هایی با سقف های مسطح جذاب تر و آسان تر طراحی کنند.

بسیاری از اجزای ایمنی مکانیکی با فناوری الکترونیکی “drive by wire” جایگزین شده‌اند که با الهام از صنایع خودروسازی و هوافضا، امکان نظارت ۲۴ ساعته از راه دور، افزایش قابلیت اطمینان کلی و آزاد کردن فضای بالابر را برای قرار دادن کابین‌های بزرگ‌تر فراهم می‌کند. معماری جدید الکترونیکی همچنین پتانسیل گیر افتادن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. اگر آسانسور ناخواسته متوقف شود، در بسیاری از موارد سیستم ایمنی الکترونیکی جدید ما قادر است کابین را به آرامی به نزدیکترین طبقه برساند.

آسانسور Gen360 از حسگرهای پیشرفته برای شناسایی و جلوگیری از مشکلات احتمالی استفاده می کند و زمان خرابی را به حداقل می رساند. کارشناسان Otis می توانند از دید زنده ۳۶۰ درجه برای تأیید بصری، تنظیم دقیق، تشخیص و حل بسیاری از مسائل از راه دور بدون وقفه در خدمات استفاده کنند.

همچنین دارای صفحه نمایش جدید و بزرگتر eView، طرح های صدای فراگیر که درک فضا را بزرگتر می کند، وسایل جدید برنده جوایز، و طراحی داخلی با بیش از ۴۰۰۰۰۰ پیکربندی طراحی – و همچنین مجموعه ای از ابزارهای آنلاین برای پشتیبانی از همه چیز، از طراحی گرفته تا خدمات و… یکپارچه سازی API.

طراحی شده برای ساختمان های مسکونی و تجاری جدید و موجود کم تا متوسط،

آسانسور Gen360 در حال حاضر با مشتریان در شش کشور در سراسر اروپا در حال کار است.

پلتفرم Gen360 در ابتدا در اروپا به ویژه در اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لوکزامبورگ، اسپانیا، سوئیس، هلند و بریتانیا در دسترس است. پلتفرم Gen3 در ابتدا در آمریکای شمالی، استرالیا، چین و سایر نقاط آسیا در دسترس است.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها