سیستم مانیتورینگ و سیستم تعمیر اسانسور از راه دور

سیستم مانیتورینگ آسانسور

سیستم مانیتورینگ آسانسور دستگاهی است که در آسانسور نصب می‌شود (این مورد برای پله‌های برقی نیز اعمال می‌شود) که به طور مداوم بر عملکرد آسانسور نظارت می‌کند و صدها عملکرد سیستم را در هزاران آسانسور ردیابی می‌کند.

سیستم تعمیر و نگهداری آسانسور از راه دور

اگر آسانسوری دچار نقص شود و سیستم مشکلی را تشخیص دهد، به درستی علت و مکان آن را تشخیص می‌دهد، سپس به طور خودکار خدمات را با شرکت خدمات آسانسور تماس می‌گیرد. این سیستم همچنین امکان پیش‌بینی برنامه‌های تعمیر و نگهداری را به تشخیص داده‌های جمع‌آوری‌شده از آسانسور می‌دهد تا زمان خرابی احتمالی و تعداد تماس‌های سرویس را کاهش دهد.

این سیستم می تواند توسط شرکت خدمات آسانسور بدون هزینه اضافی، بسته به قرارداد تعمیر و نگهداری ارائه شود. با این حال، مالکان ساختمان همچنان باید هزینه تلفن ثابت، شبکه پهن باند (به ویژه سیستم‌ها مبتنی بر اینترنت اشیاء (IoT) و محاسبات لبه‌ای) یا خدمات تلفن همراه را بپردازند تا سیستم را به شرکت خدمات آسانسور متصل نگه دارند.

سیستم مانیتورینگ برای ساختمان های فردی

این سیستم به عنوان یک پنل نظارتی معمولاً در دفتر مدیریت ساختمان نصب می شود. این یک نرم افزار کامپیوتری است که به مالکان ساختمان اجازه می دهد سیستم های آسانسور و پله برقی را در یک یا چند مکان نظارت کنند.

این سیستم معمولاً به گزینه های مختلفی برای مدیریت سیستم های آسانسور مجهز است، مانند:

تغییر حالت عملیات (پارکینگ، سرویس مستقل و غیره)

کنترل دسترسی (تغییر وضعیت قفل کف)

برنامه ریزی حالت اوج بالا/پایین

پخش تاریخچه ترافیک

ثبت عیب

ایجاد گزارش

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها