ایده های طراحی و بازسازی آسانسور

یک تجربه خوب آسانسور، تجربه ای است که با ایمنی، عملکرد و زیبایی ترکیب شده است. سواری شما در آسانسور، هر چقدر هم که کوتاه باشد، نباید خسته کننده باشد. طراحی های داخلی کابین آسانسور مدرن به سمت الهام بخشیدن و ارائه تجربه ای خوشایند به مسافران تمایل دارند. چندین گزینه وجود دارد، مانند دیوارهای آینه سه بعدی یا شیشه های ویژه داخلی که می توانید انتخاب کنید.

اگر قصد بازسازی کابین آسانسور دارید و به ایده‌هایی برای جذاب‌تر کردن آن نیاز دارید، در اینجا خلاصه‌ای از جالب‌ترین طرح‌ها برای وارد کردن شما به موضوع تخصصی بازسازی آسانسور ارائه شده است.

با این ایده های زیبای طراحی داخلی کابین آسانسور نمی توانید اشتباه کنید
شیشه در بیگ تایم است
کابین های شیشه ای شفاف و در عین حال ایمن هستند و تا حد زیادی استرس محیطی را کاهش می دهند. به دلیل شفافیت، نور طبیعی بیشتری را در آسانسور جریان می‌دهند و فضا را تازه و جذاب جلوه می‌دهند. علاوه بر این، آسانسورهای شیشه‌ای فضای بیشتری را به وجود می‌آورند، حتی اگر آسانسور شما نیاز به فضا داشته باشد. در ساختمان‌های مرتفع، آسانسورهای شیشه‌ای باکلاس، نمای کاملی از محیط اطراف را ارائه می‌دهند و در عین حال بالا و پایین می‌روند و ظاهری شیک و مدرن به نمایش می‌گذارند.

اگر شیشه ساده یا ساده مورد شما نیست، می‌توانید شیشه‌های لمینت را نیز انتخاب کنید که در مقایسه با آن‌ها جالب‌تر باشد. این امر به جنبه ایمنی که باید اولویت اول شما نسبت به زیبایی شناسی باشد، توجه خواهد کرد.

 

بازسازی با کفپوش های وینیل لوکس
یکی از مواردی که اکثر مردم هنگام مدرن کردن آسانسور خود از آن غافل می‌شوند، کفپوش است، اما به اندازه دیوارهای کابین یا نورپردازی ضروری است. هنگامی که کف کابین خود را عوض می کنید، متوجه خواهید شد که مسافران آسانسور احساس می کنند که در حال ورود به یک فضای کاملاً جدید هستند. استفاده از کفپوش های وینیل لوکس بهترین گزینه برای جلوه دادن به کابین آسانسور هستند.

گزینه های طراحی زیادی در دسترس است، و می توانید برای ایجاد الگوها، یک جلوه چوبی یا پرداخت منحصر به فرد آن را با هم ترکیب کنید. بعد، کفپوش وینیل بادوام و سبک است. می توانید به راحتی آن را تمیز کنید یا هر چند سال یکبار آن را عوض کنید تا کابین خود ظاهری جدید ببخشید.

 

جلوه آینه را امتحان کنید
استفاده از آینه در آسانسور مفهوم جدیدی نیست. از قدیم الایام مورد استفاده بوده است. در آن زمان، آینه ها به ایجاد حواس پرتی و درگیر شدن مسافران کمک می کردند، به خصوص زمانی که سواری در ساختمان های مرتفع کندتر بود.

آینه ها ایمنی بیشتری را برای مسافران فراهم می کنند زیرا مردم نمای پشت خود را می بینند. اما مزیت دیگر داشتن آنها ایجاد توهم فضاهای بزرگتر و کمک به مسافرانی است که از کلاستروفوبیا رنج می برند.

طراحان داخلی به آینه ها تکیه می کنند تا به صاحبان ملک ظاهر دلخواه خود را بدهند. با استفاده از آینه هایی با اشکال و اندازه های مختلف، می توانید فوراً ملک خود را ارتقا دهید و آن را با ارزش تر کنید.

پنل آسانسور، دکمه آسانسور، دکوراسیون آسانسور، دکوراسیون داخلی، معماری لابی آسانسور، ایده طراحی آسانسور

دیوارهای بافت سه بعدی 
آیا اخیراً وارد آسانسور شده اید و جذب دیوارهای تزئینی شده اید؟ طراحان داخلی استفاده از دیوارهای بافت سه بعدی با الگوها و اشکال سطوح سه بعدی را برای ظاهری مدرن پیشنهاد می کنند. دیوارهای سه بعدی دارای بافت‌ها، طرح‌ها و الگوهای بی‌پایانی هستند که روی سطوح و پوشش‌های مختلف حک شده‌اند. این به این معنی است که شما می توانید امکانات بی پایانی در طراحی داخلی کابین خود داشته باشید و مسافران را شگفت زده کنید.

مزیت دیگر دیوارهای بافت دار این است که دارای عایق صوتی درجه یک هستند و زمان اجرای سریع تری دارند. اگر با ضرب‌الاجل‌های محدود کار می‌کنید، آن‌ها گزینه‌ای مطلق هستند.

آسانسورهای پیچیده شده در رنگ های سلطنتی طلایی یا روشن از رده خارج شده اند و دیگر مورد پسند معماران نمی باشد بهتر است با بازی مینیمال و ایجاد ظاهری خنثی تر، زیبایی را به حداکثر خود برسانید.

تعویض‌های جزئی مانند تعویض دکمه‌های فشاری استاندارد با پنل‌های کنترل LCD عمودی یا رنگ‌آمیزی کابین با سایه‌های گرم می‌تواند کمک زیادی به شما کند. در انتخاب دکمه های آسانسور نهایت دقت را انجام دهید، پنل آسانسور بیشترین جلوه بصری را در کابین آسانسور دارد. همچنین می توانید از پنل های تاچ استفاده کنید که مدرن شدن آسانسور شما بسیار کمک می کند.

 

درب های آسانسور را سفارشی کنید
فکر می کنید آسانسورها فقط دو در هستند که با کلیک یک دکمه باز می شوند؟ به هیچ وجه. زیرا در اینجا شانس شما برای تغییر آن ظاهر پیش پا افتاده است. اکثر ساختمان های هنری دارای درب های آسانسور سفارشی هستند که به زیبایی با بقیه دکور ملک مطابقت دارد. احتمالاً ممکن است درهای چرخشی را ببینید که شبیه درهای اتاق خواب یا اتاق نشیمن هستند که در آسانسورها استفاده می شوند.

درهای چوبی، شیشه ای یا حتی فلزی با درهای باز شونده تک، روبرو یا مجاور همگی ایده های نابی هستند برای ساخت یک آسانسور جذاب

 

فضای کمتری اشغال کنید

مردم آسانسورهای بدون چاله و اتاقک بام را ترجیح می دهند. آسانسور های کششی باعث اشغال فضای بسیار بزرگی از بام ساختمان ها می شود که می تواند روف گاردن ساختمان را محدود کند اما آسانسور های بدون اتاق به شما انعطاف پذیری بیشتری را در محل قرار می دهند، همچنین آسانسور های هیدرولیک از یک منظره پانوراما به دلیل شفت های خود نگهدار شبیه آسانسورهای شیشه ای بهره مند می شوند که جذابیت فوق العاده دارند.

ایده قرار دادن پنجره در آسانسور

اگر شیشه گزینه ترجیحی شما نیست و هنوز هم می خواهید چیزهای سازگار با محیط زیست را حفظ کنید، می توانید پنجره های کوچکی را در آسانسور نصب کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها