سیستم های صوتی آسانسور

سیستم های صوتی آسانسور:

آسانسورها ممکن است دارای سیستم های صوتی به عنوان یک کمک دسترسی برای نابینایان باشند. از اوایل دهه ۱۹۸۰، برخی از آسانسورها دارای ترکیب صوتی برای اعلام طبقات و سایر پیام‌های ویژه به مسافران هستند.

اکثر آسانسورها دارای صدای زنگ هستند که نشان می‌دهد آسانسور قبل یا بعد از باز شدن درها بالا می‌رود یا پایین، معمولاً همراه با روشن شدن نشانگرهای خارجی کابین آسانسور. برای مثال، یک زنگ می‌تواند نشان‌دهنده «بالا»، دو زنگ «پایین» باشد

سیستم های ارتباطی آسانسور:
فناوری های ارتباطی (داخلی و خارجی) امکان برقراری ارتباط صوتی در از داخل آسانسور  را فراهم می کند تا در مواقع اضطراری با فشار دادن یک دکمه به کارکنان یا خدمات دسترسی پیدا کند.ارتباط با دربان، میز پذیرش یا سرایدار می تواند از گزینه های ارتباطی باشد.به خصوص در سیستم های آسانسوری، تماس سریع با ایستگاه خدمات هائز اهمیت است که فناوری مربوطه برای آن اجتناب ناپذیر است. به عنوان مثال یک رابط به یک سیستم تلفن پاسخ. به شبکه تلفن عمومی این یک درخواست ایده‌آل برای دسترسی مستقیم به کارکنان به سادگی با فشار دادن یک دکمه است. این عملکرد را می توان به راحتی با سایر عملکردهای سیستم وابسته به کاربرد مانند پارکینگ، پارکینگ زیرزمینی یا ساختمان های اداری و اداری ترکیب کرد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *