زمان بازسازی آسانسور؟

زمان ارتقای مدرن سازی آسانسور

نوسازی آسانسور فرآیند به روز رسانی اجزای حیاتی آسانسور برای همگام شدن با فناوری جدید، بهبود کارایی آسانسور و افزایش ایمنی مسافران است. نوسازی نسبت به تعویض کامل آسانسور هزینه کمتری دارد و مصرف انرژی را کاهش می‌دهد و در عین حال ارزش ملک را بهبود می‌بخشد و آن را به سرمایه‌گذاری مناسبی برای سیستم آسانسور شما تبدیل می‌کند.

زمانی که سرویس، تعمیر و تعویض آسانسور در پایان عمر آسانسور شما مکرر و پرهزینه می شود، زمان نوسازی آسانسور فرا رسیده است.

آسانسورهای هیدرولیک معمولاً ۲۰-۲۵ سال، آسانسورهای کششی بالای سر حدود ۳۰ سال و آسانسورهای بدون اتاق ماشین حدود ۱۰-۱۵ سال طول عمر دارند. با این حال، این ارقام فقط تقریبی هستند و طول عمر دقیق آسانسور بر اساس دفعات استفاده از آن متفاوت است. تصمیم برای نوسازی باید بر اساس نیازهای خاص آسانسور شما توسط یک تکنسین باشد.

اگر تکنسین آسانسور شما نوسازی آسانسور را پیشنهاد می کند، تکنسین یک طرح نوسازی را بر اساس نیاز آسانسور شما و مطابقت کدهای لازم ایجاد می کند.

چه چیزی را مدرن کنیم؟

اجزای مختلف آسانسور را می توان در طول فرآیند مدرن سازی ارتقا داد. این قطعات شامل کنترلر، موتورها، پانل های کنترل داخلی یا پانل های دکمه تماس، درهای فرود و درهای کابین، تجهیزات درب، خدمات فراخوان آتش نشانی، کارتخوان یا خدمات محدودیت دسترسی به کف، غلتک ها، فضای داخلی کابین و ویژگی های مختلف زیبایی شناختی هستند.

هنگامی که فضای داخلی کابین آسانسور را مدرن می‌کنید، روی بخشی از آسانسور سرمایه‌گذاری می‌کنید که مسافران بیشترین بازدید و تعامل با آن را دارند. این ارتقاء آسانسور سرمایه‌گذاری خوبی برای اطمینان از اینکه آسانسور شما مطابق با کد است و مسافران هنگام استفاده از آسانسور شما سواری ایمن، راحت و لذت‌بخش خواهند داشت. با این حال، سایر قسمت های پنهان آسانسور خود را که ممکن است نیاز به مدرن سازی داشته باشند را نادیده نگیرید.

بسته به نیاز آسانسور خود، می توانید کل سیستم خود را مدرن کنید یا فقط قطعات را انتخاب کنید. برای آسانسورهای بلندمرتبه که بیش از چهار طبقه خدمات رسانی می کنند، نوسازی به طور کامل و نه تکه تکه توصیه می شود. با این حال، آسانسورهای کم ارتفاع که تا چهار طبقه خدمات رسانی می کنند را می توان به صورت قطعات مدرن سازی کرد.

 

برنامه ریزی مدرن سازی آسانسور در ساختمان شما

بسته به مقیاس و دامنه طرح نوسازی شما، این فرآیند می تواند از چند هفته تا یک سال کامل طول بکشد. بسیار مهم است که توجه داشته باشید که تجهیزات شما در طول نوسازی آسانسور از دسترس خارج خواهند شد. شما باید راه هایی را برای دور زدن مسائل حمل و نقل که کارمندان و بازدیدکنندگان در این مدت با آن مواجه می شوند، برنامه ریزی کنید. علاوه بر این، باید هرگونه بسته شدن یا زیان سودی که ممکن است در این مدت متحمل شود را در نظر بگیرید و این ضررها را در بودجه خود برای فرآیند مدرن سازی بگنجانید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *