پنل آسانسور، دکمه آسانسور، دکوراسیون آسانسور، دکوراسیون داخلی، معماری لابی آسانسور، ایده طراحی آسانسور

نکات الهام بخش دکور آسانسور

نکات  الهام بخش دکور آسانسور

هنگام نصب یا به بازسازی آسانسور، می توان به راحتی از طراحی و دکوراسیون چشم پوشی کرد. در حالی که ایمنی و عملکرد همیشه در نگهداری و بهره برداری آسانسور ضروری است، شما نباید ظاهر و احساس آسانسور خود را نادیده بگیرید. مسافران آسانسور یا کارمندان شما احتمالاً هر روز از آسانسور استفاده می کنند و باید هم ایمن و هم راحت باشند.

در در این مطلب نکاتی در مورد دکوراسیون و طراحی آسانسور برای اطمینان از یک سواری راحت و زیبا ارائه می گردد.

ارتقاء داخلی
کابین آسانسور شما به ارتقای داخلی نیاز دارد تا جذاب و شیک بماند، همانطور که نیاز به تعمیر و نگهداری فنی دارد. به روز نگه داشتن داخل کابین باعث می شود آسانسور شما قدیمی یا ناراحت کننده نباشد.

روندهای مدرن
یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تغییر ظاهر و احساس دکوراسیون آسانسور این است که دیوارپوش را جایگزین کنید تا با روندهای مدرن همگام شوید. این لزوما به معنای تبدیل آسانسور طلاکاری شده و شیشه ای گران قیمت نیست. این می تواند به سادگی جایگزینی صفحات وینیل قدیمی باشد.

آینه کاری
برای کابین آسانسور کوچکتر سقف آینه ای یا پانل را در نظر بگیرید. آینه ها می توانند فضا را بزرگتر جلوه دهند و در عین حال جلوه ای تمیز و براق به آن اضافه کنند.

پانل سازی مواد
راه دیگر برای افزودن ظاهری تازه و مدرن به دکوراسیون آسانسور، استفاده از صفحات فلزی صاف و براق است. اگر می خواهید حس ظرافت یا ماندگاری را منتقل کنید، پوشش چوبی با کیفیت بالا می تواند گرمای کلاسیک را به شما اضافه کند.

ارتقاء سخت افزار
علاوه بر پوشش دیواری، به ظاهر و وضعیت نرده‌های آسانسور، نور و تابلوی کنترل نیز توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که همه این عناصر یا با سبک پانل های دیواری، سبک و رنگ های ساختمان و روندهای مدرن مطابقت دارند یا مکمل هستند. تطبیق مواد روی این عناصر یک راه ساده برای تقویت یک سبک منسجم و افزودن کمی ذوق به کابین آسانسور است.

برندسازی ثابت
سبک و برند ساختمان یا کسب و کار شما باید در دکوراسیون آسانسور شما منعکس شود. در حالی که ممکن است بیهوده به نظر برسد، آسانسور ممکن است یکی از اولین چیزهایی باشد که یک مشتری، مشتری یا شریک بالقوه می بیند، و شما می خواهید آسانسور شما دقیقاً نشان دهنده برند شما باشد و تأثیر خوبی بگذارد. اگر می خواهید یک احساس گرم و خانوادگی داشته باشید، لهجه ها و وسایل رنگی گرم را در نظر بگیرید. به طور مشابه، اگر به دنبال اضافه کردن ظاهری معاصر هستید، نقره ای خنک و مشکی تمیز را انتخاب کنید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها